torsdag, mars 02, 2006

TA BORT SNÖN!!

Varför ska vintern vara så oändligt lång? Det känns som om den redan varat i ett helt år den här gången. Kom hem från jobbet vid 17.30 och började skotta, jo jag vet att jag inte har så stor gård att skotta men i alla fall... Precis när jag var klar så började det snöa igen! Ojj vad Bobo blev glad.

Nu ska jag äta lite mamma Scans köttbullar på riktigt gräsänklingsmanér och sedan börja packa bilen inför morgondagen. Funderar på att dra raka vägen från jobbet, då sparar jag i alla fall en halvtimme! Pratade med en av grannarna när jag skottade snö, han hade varit i Mora i veckan och bara skakade på huvudet när jag berättade att jag skulle norrut. Nåja, jag har aldrig gett mig ut för att vara klok! :)

Jag skall försöka fixa till så jag kan uppdatera bloggen från Idre också, man jobbar ju trots allt med mobil IT, så man ska ju leva som man lär! Ni lär alltså inte slippa mig i helgen heller!

Ha en underbar fredag då och tänk på mig när jag stångas med en miljon andra galningar på väg mot fjällen!

Inga kommentarer: