torsdag, mars 23, 2006

Ettårsdagen till ända

Då var det kväll igen då. Vår lilla ettåring har somnat nöjd och rätt trött efter sin första födelsedag. Hon har haft två killkompisar på besök så jag antar att hon är rätt nöjd med dagen! Jag skulle så gärna ha velat vara hemma hela dagen med henne, men man får ju inte alltid som man vill!

Varför ska man aldrig ha tillräckligt med pengar? Jag har hittat en så underbar bil, en Ford från 1959. Den står och väntar på mig i Seattle, men när sådana tillfällen uppenbarar sig så finns det ju aldrig likvida medel att utnyttja dom med. Det skulle ha varit rätt underbart att få möta våren i en "raggarbil", det var ju ett tag sedan sist.

Tänk, det är fredag i morgon! Underbart, men även om veckorna går rätt fort så springer ju helgerna iväg ännu värre! Den här helgen lär ju inte bli något undantag. Johannas dans på lördag, Johanna ska på kalas på lördag, jag ska på ett årsmöte på lördag och på söndag ska det komma lite folk och gratulera Julia. Jag som inte gillar att planera... skäms på mig.

Nu ska jag försöka vara lite social ett tag men som en känd TVman sade en gång... "Det kommer mera"

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis till lillsessan i efterskott!!
ha en trevlig helg vännen!

Kram!