söndag, mars 19, 2006

Söndag morgon...

Söndag morgon kl 06.00 Vad kan man säga? Morgonpigga barn är alltid kul! Lilla juvelen Julia tycker det är dumt att sova bort dessa underbara helgmornar!

I går var det melodifestival, jag sov mig genom halva tillställningen! Lika bra var kanske det med facit i hand. Carolas låt tillhörde INTE en av mina favoriter. Detta med att tävla i musik är svårt, det finns ju lika många domare som det finns människor och tydligen så var det folkets mening att vi skulle skicka en nystylad, nylyft och nygymmad fd. Häggkvist till Aten... och ja so be it.

Vi fick besök av Patrik, Madde, Marielle och Rebecka i går. Det är så kul att käka tillsammans, ljuga lite, dricka lite vin och dessutom får tjejerna leka! Hoppas ni kom hem i tid till melodifestivalen!

Nu skall jag ägna mig lite åt mina tjejer!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul med morgonpigga barn :)
Skönt att höra att det iallafall inte bara är våra som är det.
Casper tittade in kvart över sex imorse och sa "nu tycker jag att jag är vaken" :)

Fint det blev i trappen, tänk vad lite färg kan göra!

Ha en bra vecka!

Kram!

enAnnan sa...

Förlåt att svaret dröjde. :)
har pririterat annat...

Jag sa inte så mycket eftersom jag är iklädd min yrkesroll, men denna man ska vara väldigt glad att jag inte var privatperson just då...
Jag upplyste honom snällt och bestämt att han inte hade någon anledning alls för personliga påhopp, och att han numer var utesluten och får handla som vanligt.

Sovmorgon?!?
Vad ska det vara bra för?
;)
Hoppas takdroppet fortsätter - fast här snöar det!