söndag, mars 12, 2006

Sköna söndag!

En rätt skön söndag har det allt varit!

Jag fick en sovmorgon (vi brukar köra varannan dag) sen var det frukost. När Julia skulle sova så gav jag mig iväg för att handla, Coop tackar säkert för den dryga tusenlappen dom tjänade på mig idag! Efter lunch så var det dags att åka till Solvarbo och hälsa på Johanna och Julias tremänningar. Vi fikade och umgicks ett bra tag, men ändå så var Johanna ledsen och ville stanna när vi skulle hem!

Den här veckan kan man lugnt säga att jag ser fram emot! Jag jobbar måndag, men sedan har jag tagit ledigt till och med måndag nästa vecka! Gud så skönt det ska bli! Att vara ledig en hel vecka utan att ha något stort inplanerat! Jag är ju inte av den planerande typen, innan jag fick familj så hade jag en tandborste och ett par rena kalsonger i handsfacket på bilen och tog till och med hyran som en oförutsedd utgift! Men nu har man fått lära sig att en viss planering ändå kan vara bra!

Nåja, en sak skall jag göra i alla fall! Jag skall måla om i källartappan, eller rättare sagt, golvet och taket i trappan, själva trappan får vänta lite!
Hoppas bara chefen kommer till jobbet i morgon så jag får lämna över det jag lovat och gjort de senaste veckorna, annars är det svårt att koppla av. Lär ju bli en hel del ringande första dagarna i alla fall! :(

Nu ska jag hoppa i lopplådan! Have a nice night!

Inga kommentarer: