onsdag, mars 08, 2006

Jobb och jobb...

Onsdag eftermiddag, sitter på jobbet och flämtar... Det har varit en helvetisk eftermiddag. Alla har tydligen bestämt sig för att ringa och komma hit på samma gång. Jaja, man ska väl vara glad att man har ett jobb antar jag, men lite lugnare skulle jag vilja ha det.

Dagen började i alla fall bra! Fick en mysig stund med båda döttrarna innan det var dags att åka till jobbet. Nu längtar jag bara hem för att koppla av lite innan "nattningsbestyren".

Jag vet inte om jag vågar skriva om det igen, men jag måste kvida lite... det snöar ju IGEN?!?!
Jag vill ha vår och det NU!

Skriver mer när jag är hemma i lugn och ro!

1 kommentar:

Sandi sa...

Hej hej, såg att du skrivit hos mig i min blog, nyfiken som man är måste man kolla in :)
Verkar som om du är less på snön, eller jag kan ju ha fetfel ;)

Ha en bra kväll!
/Sandi