fredag, mars 03, 2006

Framme!

Jaha, 25 mil och dryga 2,5 timmar senare så är jag uppe i Idre. Det var riktigt eländigt före från Falun och upp till Rättvik, men sedan gick det bra! Stannade i Mora för en snabb burgare på MC Donalds och efter Älvdalen så behövde jag bara köra om några enstaka bilar!

Julia sov när jag kom upp, men Johanna var vaken, gud vad underbart det var att se henne igen och vad underbart det var att se att hon blev så glad att se mig! Tänk, jag som inte ville ha barn förut, jag är den mest fullfjädrade "hönspappa" !

I morgon blir det väl full fart med busungarna större delen av dagen antar jag, men skall även försöka hinna med att laga ett jordfel på mammas bil. Har lovat det så länge, men glömt lödkolven varenda gång fram till idag, men nu är den med. Däremot glömde jag tyvärr sladden till digitalkameran så jag kan tyvärr inte publicera några Idrebilder förrän vi är hemma igen!

Nu ska det sovas en stund, men the story continues!

Sov gott

Inga kommentarer: