söndag, mars 12, 2006

Mitt i natten!

Vad tusan gör man uppe mitt i natten? Jo, man har varit i Kalifornien! Inte kroppsligen kanske, men väl på internet! Jösses vad jag längtar tillbaka! Hade lite lätt migrän i dag så jag lutade mig på soffan en stund och lyckades domna bort några minuter innan Johanna kom och kröp ned:) Då lyckades jag att drömma en hel massa som USA! Måste nog åka dit snart...
Katarina förfasar sig lite över allt mitt drömmande om USA i allmänhet och Kalifornien i synnerhet. Hon sa att hon inte skulle våga åka dit igen med mig för då var hon rädd att jag inte skulle följa med hem! Hade varit stor risk om man inte hade haft sina underbara barn att tänka på, men hela familjen kan ju stanna!

Nåja, drömma kan man ju i alla fall! Hittade en kul länk i alla fall! http://restorablecars.com/
kolla gärna in den! Nu kommer 99% av er som läser detta att skaka på huvudet och undra vilket sjukhus ni skall rekomendera mig att uppsöka! Men jag gillar gamla bilar!

I morgon ska vi åka och gratulera tjejernas tremänning Victoria som både har namnsdag i morrn och som fyllde år den 3/3.
Julia och tjejernas farmor har förresten namnsdag i morgon också grattis till alla Victorior! (Kronprinsessan icke att förglömma)

Lev väl, jag skriver mer i morgon!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag vill också åka till USA.
Är avis på dig som varit där :)
Fast det där med gamla bilar vete tusan.. :)

Gonatt!