torsdag, november 09, 2006

Utmaning

Milla utmanade och så klart måste jag svara!
Till er som läser min blog men inte bloggar själva, klistra in detta i ett mail, skriv i era egna svar och skicka till mig... Sånt här är kul!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Bobo: He left her standing on the sidewalk ....

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bobo: En vägg

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Bobo: Bolibompa

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är
Bobo: 23.15

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Bobo: Inget

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Bobo: Gick till bilen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här
Bobo: http://www.restorablecars.com/

8. Vad har du på dig?
Bobo: Svarta jeans och en randig pikétröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Bobo: Säkert, men inte minns jag det heller...

10. När skrattade du senast?
Bobo: På kursen jag nyss kom hem från

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bobo: Teckningar som mina kära barn har gjort och en tavla.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Bobo: I mitt jobb ser man sånt varje dag

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Bobo: Kul ju!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Bobo: Mankells Master Mind, skitbra om uttrycket tillåts

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Bobo: En enkel till Kalifornien

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Bobo: Skulle inte tro det va... Det finns en anledning till att dom inte känner till sånt!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Bobo: Klimatet i Sverige

18. Tycker du om att dansa?
Bobo: Japp

19. George Bush?
Bobo: Ge mig ditt jobb! Eller i alla fall ditt medborgarskap!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Bobo: Johanna och Julia är ju givna, men pojke... Hmm.. Jesper eller Simon kanske.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Bobo: Har sökt grönt kort i USA i 15 år!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Bobo: Välkommen borde jag väl svara, men det betvivlar jag...

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Bobo: Jadu... Milla är ju redan klar, men Anna, Elisabeth, Patrik och Fia då

Inga kommentarer: