onsdag, november 22, 2006

Stockholm...

I morgon ska jag åka till den kungliga huvudstaden. Nej, jag ska nästan åka till den kungliga huvudstaden, närmare bestämt till Akalla. Jag ska ner på en kurs med Microsoft och lära mig lite mer om att synka mobila enheter till en Microsoftserver. Kul ska det bli, men jag vet inte om jag ser fram emot trafiken... Jag har inget emot att köra bil, absolut inte, jag älskar att köra bil. Det finns inte mycket som är så avkopplande för mig som att ta bilen och dra iväg, men lite annorlunda blir det när man har tider att passa och sen denna Stockolmstrafik... Jag bodde en gång söder om stan och hade en utbildning vid Värtahamnen på norra sidan. Första morgonen tog den sträckan mig en dryg timme, nästa morgon tog den en knapp halvtimme! Hur ska man kunna planera nåt när det är så! Jag som svär på de få bilansamlingar som finns i Falun på mornarna.
Nåja, jag ska i alla fall inte åka genom stan, så det ska väl funka. Rapporterar mer sen! Nu ska här duschas!

Keep the shiny side up!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så kul på kursen och kör försiktigt!

Kram!