tisdag, februari 28, 2006

Slö slapp och likgiltig!

Så var kvällen här igen då!
Nu ska jag inte skriva så mycket som i går!

Jag saknar mina tjejer! Jösses att det kan kännas så mycket!

Har jobbat, skottat snö, ätit och fixat lite med Johannas dator. Funderar på att bygga ett databord till henne så hon kan ha datorn i sitt rum. Det är tråkigt för henne att behöva gå dit upp varje gång hon ska spela något av sina spel.

I morgon ska jag hem till Tobbe och sjunga och spela lite! Han har en hel studio i källaren och där kan man göra mycket oljud;) Blir nåt av det vi spelar in bra, så kanske det kommer upp på hemsidan eller här! Lyssning sker så klart på egen risk!

Tittar ut genom förnstret och ser att det kommer ner nåt vitt elände fortfarande... varför blir det inte maj snart???

Nä, nu sätter jag mig på hela ryggen i soffan och glor på en film!

Natti natti!

1 kommentar:

enAnnan sa...

Jag håller med bort med snön!!
:)

Och visst är de ljuvliga de små barnen. Du Bobo lova mig en sak...
Låt henne inte vinna heller - för då är det kört sen.
;)

Kram