lördag, september 16, 2006

Lördagsbestyr


Jaha, då var det lördag igen och jag sitter och väntar på att Johanna ska dansa klart. Hon gillar verkligen sin dans och smittar även av sig på lillasyster som ska "kanka" som hon säger.
I eftermiddag är det dags att börja rädda våra äpplen. Det blir att koka mos för hela slanten och även skära i klyftor och frysa in så vi kan få lite äppelkaka i vinter.
Det blir att synda med Pizza i kväll, något mys ska man väl unna sig.
I morgon ska jag vara på skjutbanan före kl. 7. Där vi har vår årliga fältskyttetävling Kopparknallen. Vi ställer allt i ordning och går sen ut och skjuter innan de andra deltagarna kommer. I fjol kom jag fyra i min klass och jag hoppas jag kan göra bättre resultat i år.

Ha en bra helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det på skjutbanan?
Bra hoppas jag.
:)

Så jag hoppas att den ömma fadern kankar med barnen oxå.
;)

Kram

Anonym sa...

Visst dansar du med barnen? ;)
Hoppas skjutningen gick bra, jag vill också börja igen!!1

Kram!

Anonym sa...

Hmmm - någon behöver uppdatera tror jag. ;)

Bra att du gillar mitt val - krånglar han så skickar jag honom till dig på upplärning då??
;)

Kram