måndag, februari 10, 2014

Skumt...

... Att jag oftast bloggar när jag är upprörd eller rent av förbannad!?
Nåja, det är ju kanske inte så konstigt, det är väl vid sådana tillfällen man har störst behov att ge utlopp för sina känslor kan jag tro. 
Jag har egentligen inte så mycket att skriva, då jag inte vill hänga ut någon offentligt innan jag har diskuterat saken med den det berör, men låt mig få säga så här...
Varför skall vissa människor, helt utan betänkligheter få köra över, platta till och förstöra för andra och dessutom komma undan med det gång efter gång?
Man tror på deras löften, man litar på deras ursäkter, tills man en dag (alldeles för sent) upptäcker att det bara är tomma ord. Jag antar att man är för godtrogen och blåögd. Man är ju för tusan uppfostrad så, att man inte ska behandla andra människor illa, därför tror man ju inte att andra är så heller. Men från och med nu så får det vara slut med det. 
Nu jävlar...

Inga kommentarer: