tisdag, december 22, 2009

Förbannad...

... blir jag på människor som inte kan stå för det man bestämt.
Hade annons ute på ett XBOX, det ringer en karl och vill köpa det. Helst ville han att jag skulle åka till Borlänge med det, men efter ett tags diskuterande så skulle han komma hem hit och hämta det i kväll vid 18. Jag väntar och väntar... Till slut så ringer jag honom och undrar om han kört vilse... Då börjar han jiddra en massa om att bilen gått sönder mm... När jag börjar erbjuda att jag kan se till så att spelet hamnar hos honom iaf, så kommer han med nya undanflykter! Kontentan av det hela skulle jag tro var att han helt enkelt hade ångrat sig. Varför i alla glödheta små ¤%#/&¤ kan man inte bara ringa upp och säga som det är då. Nej aldrig mer skall jag hålla något åt någon förrän pengarna finns i min plånbok!
En jobbardag kvar nu, sen ska det firas jul! Nu ska alla dårar glömmas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm dårar finns det gott om, jag gör allt för att glömma dom jag haft att göra med... Det är tyvärr dom som brukar bita sig fast och aldrig släppa taget...