söndag, maj 17, 2009

MINUSGRADER!!!

Jösses säger jag bara, det har varit minusgrader inatt! Nåja, jag vet att det kom en dryg dm blöt äcklig snö den 17de maj i fjol så varför egentligen bli förvånad?

Idag ska jag och Mikael lära oss att ladda! Ladda vad då? Du som känner mig vet vad jag menar. Det blir två tävlingar nästa helg som man bara inte får missa, och då måste man ju ha laddat! :)

Just nu skiner i alla fall solen utanför fönstret och det ser ut att kunna bli en fin dag! Termometern har i skrivande stund stånkat sig upp till hela 7,5 grader!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!
Det är väl inget konstigt m minusgrader... Frost och minus brukar vara in i juni... 6e juni är väl gränsen... Lära er att ladda? Borde ni kunna =)Ha en riktigt bra dag!

Tiina sa...

Burrr.... Nån frostnatt väntar vi väl ännu, men så många minus vill vi inte ha några längre tider. Hittar vi lä har vi väldigt sköna dagar, men nu har det dragit lite runt öronen och då känns det ju genast som det skulle gå genom märgen. Svärmor din planterar flox idag kan jag meddela. Första cykelgästerna kom till Pellas idag, modigt tycker jag. Och lammen frodas på Björkö...