onsdag, juli 23, 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad på bloggen av Nina Smeds.Svara på följande:

Fem saker som finns på min ATT göra idag lista:
Tanka bilen
Åka till Röros
Hämta ett par byxor
Dricka en "Norskpils"
Gå på auktion


Vad gjorde du för 10 år sedan?´
Jobbade som en tok för att spara till en USA-resa

Ställen jag bott på?
Idre, Mora, Falun, Hosjö och Los Angeles (fast bara en månad tyvärr)

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
Bosätta mig i Kalifornien 9 av årets 12 månader
Glida runt i en Olds av 1958 års modell
Ge mina nära och kära en massa pengar
Skänka en försvarlig slant till barnsjukhus runt om i världen och även till forskning kring svåra sjukdomar.
Leva livet


Utmanar: Milla, Micke, Kerstin, Anna, Jonas, Anne.
Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!

Inga kommentarer: