tisdag, juli 22, 2008

TV-mys

Allsång på skansen ska ju kollas på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Orättvist! Att de visar allsången och inte morden i Midsomer!
Jag sitter hemma och vilar mig från årets Rockoff-festival som är i Mariehamn. Har avrit där fyra kvällar, varav två på jobb. Fick den stora äran att recensera Brolle, Perelli och Thin Lizzy. Ikväll ORKAR jag bara inte gå på Magnus Uggla. Han må vara stor, men jag stannar hemma. Ska välja tapeter. Imorgon skriver vi under köpebrevet och jag blir riktig husägare för första gången i mitt liv.
Hälsa dina flickor!

Anonym sa...

Nu märker jag att min utmaning till dig inte kommit in!

Anonym sa...

Jag har blivit utmanad på bloggen av Carina Aaltonen.Svara på följande:

Fem saker som finns på min ATT göra idag lista:

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Ställen jag bott på?

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?


Utmanar: Katrin Sjögren, Santha Söderback, NAdja Lindqvist, Katarina Gäddnäs-Karlsson, Skärgårds-Bridget, familjen Berndtsson. Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!