torsdag, maj 08, 2008

USA!

Åhh gud vad jag längtar!
Jo, jag vet att USA i många hänseenden kan vara ett riktigt skitland, men det ändrar inte det faktum att jag längtar dit så det nästan gör ont!
Att få färdas i en äldre amerikansk bil längs de långa raka vägarna och se landskapet glida förbi i sakta mak. Åka Highway one från Los Angeles upp till San Fransisco. Stanna till och titta på Hearst Castle och kanske bo på Silver Surf Motel. Efter den trippen skulle jag nog kanske rulla söderut igen mot San Diego och Sea World. Bara trakten runt Los Angeles bjuder på så mycket att se så att jag skulle kunna vara där ett helt år utan att bli uttråkad! Finns det ingen som kan ge ett litet bidrag? Hihi...
Nåja, man ska inte klaga på våren här i Dalarna heller. Idag har det varit en underbar dag, hoppas det kommer många sådana denna sommar! Särskilt från midsommar och fem veckor framåt:)
Nu ska jag leta rätt på kudden så jag orkar med en fredag innan helgen tar vid!
Lev väl!

Inga kommentarer: