onsdag, februari 21, 2007

Cheer me up!

Varför kan inte jag blogga om nåt kul för? Alla andra tycks ju kunna det. Kolla till exempel på denna herre… Herr Daare´n Där kan man snacka om att ha gåvan att fånga saker i vardagen och göra nåt kul av det.

Nu är det i alla fall lite roligare i och med ljusets återkomst. Det är ju inte kolsvart ute vare sig när man åker till eller från jobbet ju! Härligt!

Annars är väl det mesta som vanligt. Jag hostar som bara den ännu, är inne på sjätte eller sjunde veckan nu. Tjejerna är också lite småkrassliga, men kan i alla fall gå i skolan och till dagmamman nu. Farmor har varit här och hjälpt oss en dryg vecka så vi sluppit en del VAB-dagar. Vi skulle ha åkt upp till farmor uppe i Idre på sportlovet V9, men så blev det nu inte… Katarina och tjejerna tar bussen upp på tisdag och sen kommer jag väl efter på fredag om jag orkar. Varför ska inget vara enkelt för?

Jag ska försöka komma in i rätta gängor snart och skriva nåt lite mer underhållande…

Inga kommentarer: