fredag, februari 22, 2008

Äntligen...

Tänk att det skall behövas ett inlägg i gästboken för att man skall ta sig tid att få ner några rader! Här kommer inlägget Jonas!

Det har varit hektiska veckor både hemma och på jobbet, där är väl en av anledningarna.

Fy vad jag tycker det är hemskt med mordet som skett i Mora. Jag ska inte skriva så mycket om vad jag anser skall göras med någon som kallblodigt tar en annan människas liv, det skulle nog uppfattas som ganska radikalt och grymt, men ordentligt skulle man ta i...

Annars så njuter jag av att ljuset börjar återvända! Nu börjar min tid på året.
Jag skulle gärna vilja göra en resa någonstans nu, men det får väl bli en bit längre fram i tiden antar jag.

Jag utlovade ju att jag skulle skriva mer om den kick off jag var iväg på.
Det var en trevlig helg även om jag gång på gång konstaterade att jag börjar bli lite för gammal för att orka hålla tempo på kvällarna och ändå kliva upp i arla morgonstund för att pigg och utvilad deltaga i alla aktiviteter. Detta löste jag enkelt med att inte vara uppe till sista man, utan höll en rätt låg profil och var hyfsat pigg på morgonen!
Det bästa med helgen måste jag ändå säga var Paralympikern David Lega som föreläste på ett underbart sätt! Det var länge sedan jag satt så fängslad, road och rörd av ett föredrag. Vi satt i två timmar som kändes som 20 minuter. Förutom detta var vi på diverse seminarier med bla. Microsoft, en mässa där de flesta av våra leverantörer fanns representerade, samt åt en massa god mat.

Nu skall jag ta en Whiskey och slappna av. Det är ju fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har "fredag" idag. Ledig i morgon måndag.

Väntar på en låda med whisky som ska levereras av svärfar. Häller nog upp en skvätt omgående när den ädla drycken anländer.

Jonas