tisdag, mars 27, 2007

Våren!

Jahapp... Då sitter man här då, med våren och den härliga sommaren framför sig, men det känns ändå inte helt "hundra".
Har varit nere och inte alls mig själv ett tag nu, misstänker att jag vet vad det beror på, det återstår bara att se om det stämmer.

I kväll var jag på Lugnet och körde lite utbildning med våra nya skyttar, dom är duktiga hela bunten! Det var sista kvällen inomhus i kväll, sedan börjar allvaret för dom med serietävlingar och slutprovet för att få söka licens. Jag minns hur nervös jag var när det började närma sig.
I sommar skall jag försöka att hinna med några fler tävlingar än i fjol, det gäller att sikta mot stjärnorna om man skall nå trädtopparna!

Nu ska jag ha en macka!
Herren varde med eder... Själv har jag inte tid!

Inga kommentarer: