måndag, december 25, 2006

Tomten kom!


Så där då... Då var julaftonen över! Just nu känner jag mig ganska nöjd med att vi inte "tar i" så förbaskat när det gäller julklappsköp. Tidigare har vi köpt julklappar till i stort sett alla i släkten, men nu är det barnen och farmor, mormor och morfar som blir föremål för inköpen. Både ekonomiskt riktigt och ganska skönt! Det är klart att jag skulle vilja köpa fina julklappar till alla nära och kära, men då skulle jag vilja ha råd att handla något som den man ger till verkligen vill ha och behöver.
I dag är det juldagen och Katarina jobbar. Tjejerna, farmor och jag får väl se vad vi hittar på. Johanna sover fortfarande och det är ganska skönt för henne, för hon var lite spänd i går morse inför allt så hon kunde inte riktigt slappna av!
Hoppas ni har en fin och lugn julhelg!

Inga kommentarer: