onsdag, maj 31, 2006

Jobb-blogg

Ja, eftersom Milla tror att jag somnat, så måste jag väl bevisa att så inte är fallet:)

Jag satt faktiskt i natt och skulle lägga ut några fina bilder på blommorna i äppelträdet hemma, men då... somnade jag och fann det lika bra att hoppa ner i lopplådan.

Jag önskar mig semester nu! Det finns ingen hejd på hur trött och less jag är på att jobba nu, men det brukar iofs vara lika varje försommar innan man får bli lite ledig.
Jag skulle ha haft fem veckor i sommar, men se dom krympte till fyra:( Tråkigt, men det är väl bara att göra det bästa av situationen. Det blir mycket åkande för oss när det är semester... Idre, Åland och sedan vill vi gärna hinna med en eller ett par svängar med husvagnen.

Jag har lite sorg... Skjutsade Johanna till dagmamman för sista gången i morse! Nu är det sommarlov och sedan skall hon in i 6-årsklass och fritids *gråter*
Men fördelen är att Julia ska få gå hos samma underbara dagmamma!

Nu måste jag jobba... See You all!

1 kommentar:

Unknown sa...

Nää, du har vaknat! :)
Fina blombilder.
Synd på semestern..
Men prioritera det ni gillar mest, slit inte ut dig bara för att ni ska göra så mycket!
Att bara "vara" är också att vara ledig!
Mina ungar har också fått sommarlov idag, med sin pappa.
Jag ska jobba tre veckor till.

Sköt om dig och trevlig helg!
Kram!