onsdag, juni 26, 2013

Semesterdagbok 26/6

Ännu en lugn dag. Julia har haft en kompis här större delen av dagen. Jag har varit upp på banan och tränat lite (vilket behövs). Jag har beställt kakel till nya köket och även kollat på bänkskivor till detsamma. Sedan skulle jag försöka fixa en ny nyckel till husvagnen, men se det gick inte... Hur svårt kan det vara? Visserligen kostade den inte mer än 60:- att tillverka, men bara diesel'n fram och tillbaka ett antal gånger så blir det ju inte så billigt... Gnäll gnäll... Ja jag ska skärpa mig och blogga om nåt roligt nån gång, men jag är väl som många andra, skriver bäst när jag är lite irriterad. I morrn blir det färdigställande av husvagnen inför en liten semestertripp, och om det blir fint väder ska vi försöka måla klart redskapsboden. Sweet dreams!

Inga kommentarer: